Gizem Aksu – ;merkezkaç?

;merkezkaç?

genişlemek istemiyorum,

uzamayı reddediyorum,

toplanmak mı?, tebeşirle bir ş

 çok açıkça:

merkezden kaçıyorum.

…an değil,

canım sağ olsun.

                can sağlığımıza içiyorum.

 

Sınırlarla dolu bir dünyaya doğdum. Kural 1: Haddini bilecek ve bu sınırları aşmayacaktım! Bedensel sınırları, cinsel sınırları, mekansal sınırları, düşünsel sınırları…

Bazen kan bazen baskı bazense ahlakla çizilen sınırlar “ne mutluydu ordayım diyene!” Kural 2: Bu sınırları aşmayacağım gibi sevecektim, sevdikçe güvende hissedecektim.

Güvende hissetmek istiyorsam feda etmem gereken şeyler vardı. Kural 3: Sevmek yetmez, canımı verecektim.

Canım acımaya, bedenim sıkışmaya, cinselliğim sömürülmeye başladıkça isyan başladı içimde, düşlerimde, düşüncelerimde, bedenimde. Düzene, merkeze, sınırlara, savaşa…

Bu performans da bulunduğum yerden, kendi dilimle ufak bir soru işareti koyma ihtiyacından çıktı. Henüz nokta koymak için çok erken;

Kendi eceliyle ölmenin bile zor olduğu bu dünyada yaşasın hayat!

About anavarza

anavarrza@gmail.com
Bu yazı Uncategorized, Şenlik 2012 içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Gizem Aksu – ;merkezkaç? için 3 cevap

  1. Geri bildirim: II. ALTERNATİF MEDYA ŞENLİĞİ – PROGRAM AKIŞI | Alternatif Medya Şenliği 2012

  2. Geri bildirim: Bu Pazar (23 Aralık) II. ALTERNATİF MEDYA ŞENLİĞİ « Erkan's Field Diary

  3. Geri bildirim: II. alternatif medya şenliği – program akışı | etilen sosyete

Bir Yanıt Bırakın

